Politica de retur

Orice comanda plasata online pe www.apisrom.ro poate fi returnata in termenul legal de 14 zile.

Fiind vorba de produse alimentare, se accepta pentru retur doar produsele nedesfacute, nedeteriorate. Cheltuielile de transport ocazionate de returnarea produselor cad in sarcina clientului, exceptie facand returnarea pe motiv de conformitate (produs defect, ambalaj spart, etc). Contravaloarea produselor returnate se va face in termen de maxim 5 zile de la primirea produselor in depozitul nostru si inspectarea acestora pentru a fi in stare intacta. Modalitatea de plata este prin transfer bancar in contul clientului. Pentru ajutor si informatii nu ezitati sa ne contactati!

In cazul in care sunteti nemultumit de produsele noastre, le puteti returna in termen de 14 zile cu garantia returnarii banilor in contul pe care dumneavoastra ni-l veti furniza sau va putem inlocui produsul cu un altul similar in maxim 48 de ore.

Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul, persoana fizica, beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor, precum si costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept de retragere se calculeaza de la data primirii produselor de catre consumator.

Exercitarea dreptului de retragere se efectueaza prin e-mail la: office@apisrom.ro sau la numerele de tel . +40 (0)235 311 556 / +40 (0)766 600 247

In cazul exercitarii dreptului de retragere, cumparatorul are obligatia de a returna sau de a le inmana produsele vanzatorului, in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere. Produsele se transmit la adresa punctului de lucru al vanzatorului, respectiv: str Metalurgiei, nr 2, jud Vaslui. Clientul va suporta cheltuielile de curierat. Produsele care se doresc returnate trebuie sa fie noi, fara sa fi fost folosite sau purtate in vreun fel (ciobite, sparte etc), cu etichetele initiale, in ambalajul original, sa aiba toate componentele si documentele insotitoare. Inainte de trimiterea produselor neconforme sau comandate eronat, va rugam sa informati Apisrom prin intermediul e-mailului, la office@apisrom.ro sau la numerele de tel. +40 (0)235 311 556 / +40 (0)766 600 247 Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Costurile de transport aferente returului vor fi suportate de catre client. Pentru sugestii si reclamatii, ne gasiti pe adresa de e-mail office@apisrom.ro sau la numerele de telefon: . +40 (0)235 311 556 / +40 (0)766 600 247

Consumatorul raspunde pentru produsele returnate prezentand modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri si/sau interventii neautorizate etc., diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Pentru a evita deteriorarea in timpul transportului a produselor returnate, in special in cazul produselor fragile, consumatorul trebuie sa respecte conditiile de ambalare ale produselor, recomandate de catre societatea de curierat rapid ales. In orice caz, este absolut necesar ca produsele sa fie impachetate cat mai compact posibil, iar ambalajul sa respecte urmatoarele conditii:

– interiorul – umplut cu material protector care sa nu permita miscarea continutului

– exteriorul – destul de rezistent incat sa nu cedeze din cauza greutatii continutului;

Recomandam utilizarea de ambalaj din carton presat, umplut cu polistiren, folie cu bule sau alt material protector pentru a impiedica deplasarea produselor in colet pe durata transportului. Etichetarea coletelor cu “Fragil” nu inlocuieste o ambalare corespunzatoare. In cazul in care sunt returnate mai multe produse asigurati-va ca produsele nu sunt in contact direct unul cu celalalt. Atunci cand aplicati banda adeziva pe cutiile de carton inchise, treceti un rand de banda adeziva deasupra si alte doua randuri pe laterale pentru a le sustine.Cu cat este mai greu coletul, cu atat mai multa banda adeziva este necesara.

Cumparatorul are dreptul de a i se rambursa toate sumele pe care le-a achitat drept plata vanzatorului, inclusiv costurile livrarii, in conditiile stipulate mai sus, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care vanzatorul este informat de decizia de retragere din contract, dar nu mai devreme de receptionarea produselor care au facut obiectul vanzarii. In cazul in care consumatorul a ales un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de SC APISROM SRL nu este obligat de a rambursa costurile suplimentare efectuate cu transportul ales de catre consumator.

Consumatorul este de acord ca sumele cuvenite ca urmare a retragerii din contract, sa se ramburseze prin virament bancar, in contul consumatorului specificat in cadrul formularului de retragere sau comunicat impreuna cu exprimarea deciziei de retragere din contract.

Dreptul de retragere poate fi exercitat de catre consumator doar in cazul contractelor incheiate la distanta, de pe site-ul www.apisrom.ro